Royal Air Force

.: Forum dyskusyjne :: Forum dyskusyjne :: Forum dyskusyjne :: Forum dyskusyjne :.
Uwaga! Dopisanie nowego wątku czy też tematu będzie skutkowało ujawnieniem Twojego IP.
Jeśli nie wyrażasz na to zgody proszę zrezygnuj już teraz.
Dodanie wątku przez Ciebie będzie jednoznaczne ze zgodą na ujawnienie Twojego IP.
Imię i nazwisko
OdpowiedĽ Stanisław Szymczak (2006-11-29, 01:11)
Remigiusz Gadacz
Szanowny Panie Mirosławie    

Nie jest tak, jak wszyscy mówią, że NIC NIE MA.    

Bohdan Arct "Lotnicy bez skrzydeł" Wydawnictwo INTERPRES Warszawa 1972    

"Tym których niestrudzonej i ofiarnej pracy zawdzięczałem życie w rozlicznych lotach bojowych, książkę tę dedykuję"     

Bohdan Arct.    

Jerzy Płoszajski "Technicy lotnictwa polskiego na zachodzie" cz. I i II. Wydawnictwo Stowarzyszenie Techników Polskich w Wielkiej Brytanii.    

Co prawda nazwiska Stanisława Szymczaka nie znajdziesz na stronach tych książek, ale początek już został zrobiony.     

Sam jestem z zawodu mechanikiem lotniczym i od kilkudziesięciu lat pracuję w tym zawodzie stąd znana jest mi "niemedialność" tego zawodu, a jednocześnie wielka odpowiedzialność za sprzęt, który się obsługuje.     

Przed kimś, kto chciałby oddać „Im cześć i chwałę, z imienia i nazwiska” za to co robili przez całe lata wojny staje ogromne wyzwanie. Czy ktoś się tego podejmie, myślę, że tak, choć nie jest to zadanie medialne, i na pewno nie ma tu „o co toczyć spory”.    

Ogólnikowe stwierdzenia, że „Nic nie ma” wcale nie dowodzą, że „Nic nie ma” i nie warto nawet szukać, patrz fakt, że otrzymał Pan materiały na temat swego dziadka z Ministerstwa Obrony Narodowej Wielkiej Brytanii, gdy „wszyscy” uparcie mówią, że nic na temat mechaników nie ma … .