miłośników polskiego lotnictwa

.: Forum dyskusyjne :: Forum dyskusyjne :: Forum dyskusyjne :: Forum dyskusyjne :.
Uwaga! Dopisanie nowego wątku czy też tematu będzie skutkowało ujawnieniem Twojego IP.
Jeśli nie wyrażasz na to zgody proszę zrezygnuj już teraz.
Dodanie wątku przez Ciebie będzie jednoznaczne ze zgodą na ujawnienie Twojego IP.
Imię i nazwisko
E-mail
OdpowiedĽ Dwadzieścia minut czytania dziennie... (2009-10-17, 23:56)
Rafał
Gratulacje!    
Bardzo ciekawa pozycja, chyba po raz pierwszy opublikowany wpis odnośnie zmiany RF->PD. Interesujące informacje o Mustangach I - AM126. Opisane wersje kabiny i napisy eskploatacyjne, chociaż przydłaby się rysunek jeszcze.    
Zbyszek jak zwykle w formie. Żółte paski pociągnięte już bliżej kadłuba. Mógł też zrobić kolorowe profili w środku.    
    
Mam, jeżeli można, kilka pytań uzupełniajacych.    
Jak zrozumiałem, z dwóch P-51D nie jest znane zdjęcie KH669?    
Czy te dwa samoloty były kamuflowane jeszcze w Stanach, czy już w Anglii?    
Czy na wszystkie P-51D/K kokardy nanoszono w Anglii, czy Stany?    
W książce pojawia się informacja o kolekcji Ryszarda Góreckiego, gdzie ona w tej chwili się znajduje, ponieważ część artefaktów była sprzedana?    
    
pozdrowienia
Twój komentarz:
Zdjęcie
    Lokalizacja
    Podgląd posta
    Powrót do tematówPowrót do wątku